Don't Mess with Cats 16.06.2017 - ΕΝΟΧΗ

ΕΝΟΧΗ (Αν δε σωθεί, εγώ φταίω!)

Καζαντζάκης, για όσους δεν έτυχε να το ξέρουν, μας λέει με ύφος διανοούμενου το Κεραμιδόγατο.   "Ν' αγαπάς την ευθύνη.   Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης.   Αν δε σωθεί, εγώ φταίω!", μας δίδαξαν.  Κι ενώ είναι γνωστό και όλοι το ξέρουν αυτό, ότι για όλα φταίνε οι γκόμενες, οι πρώην κι οι επόμενες, αλλά και οι νυν, για να μην πούμε κυρίως οι νυν, εμείς πήγαμε και ζωγραφίσαμε στο μέτωπο μας τη φράση "Λάθος μου", να την βλέπουν όλοι, αν τυχόν τους είχε μείνει καμιά αμφιβολία, για το ποιος ευθύνεται για τα δεινά αυτού του κόσμου, να ξέρουν κατά που να ρίξουν το ανάθεμα.

Η φωνή του εσωτερικού ελεγκτή οι ενοχές, δεν μας αφήνουν να απολαύσουμε εκείνο το ένοχο προφιτερόλ, ξεχνώντας την μακρινή πρόγονο μας, που ξεπούλησε ολόκληρο Παράδεισο, για ένα μήλο. Και πάμε να κάνουμε κάτι καλό, κάτι όμορφο για μας, κάτι που το θέλουμε πολύ και μετά νιώθουμε ότι χρειαζόμαστε τουλάχιστον 6 με 8 εβδομάδες άμισθης εθελοντικής κοινωνικής εργασίας, για να εξιλεωθούμε.

"Το ξεσκίσαμε το θέμα με τις ενοχές", διαρρηγνύει τα ιμάτια του γατί και επιχειρεί να βάλει μια τάξη στο πράγμα, γιατί έρχονται και οι καλοκαιρινές διακοπές και δεν λέει να μαστιγωνόμαστε όλοι οι κολασμένοι της γης ομαδικά.

Stay tuned!  Don't give up all hope!  Θ' ακούσετε κι άλλα!  ;-)










Παρασκευή 16 Ιουνίου στις 7 το βράδυ, στην εκπομπή Don't Mess with Cats, στο Spirto Web Radio και σε επανάληψη Σάββατο πρωί στις 10, αχάραγα με τον πρώτο καφέ.

Κεντρικό θέμα της εκπομπής: Οι Ενοχές
Mood ημέρας: Rock, με ολίγη από Blues









Comments


DON'T MESS WITH CATS - THEY ARE LIONS IN DISGUISE
Live On Air: κάθε Παρασκευή στις 7 το βράδυ
On Replay: Σάββατο πρωί στις 10, αχάραγα με τον πρώτο καφέ. Bring the cake!
Όλες οι αναρτήσεις και το περιεχόμενο εδώ, γρατζουνίστηκαν responsibly από το * Κεραμιδόγατο
Όσοι δεν πρόλαβαν τις ζωντανές εκπομπές, οι εκπομπές διατίθενται στο Mixcloud, σε πακέτο για το σπίτι ;-)


Forget Me Not - Ακολουθήστε το Κεραμιδόγατο:


ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ